Powered By Blogger

wtorek, 14 lutego 2017

Zmiany Zmiany i jeszcze raz Zmiany

Zmiany Zmiany i jeszcze raz Zmiany

Po każdej burzy przychodzi spokój i upragniona cisza... wszystko co złe kiedyś się kończy, nie ma nigdy stanu gdzie ciągle jest coś nie tak... to stany chwilowe... jedne trwają dłużej, jedne krócej ale mają swój kres... dlatego w takim czasie nie proszę o to żebyś starał się na siłę udawać że jest dobrze, że jest super, ale pomyśl tylko w kategoriach... to MINIE!!!

Głowa do góry... Pierś do przodu! Uśmiech na twarzy!!!

Ja przetrwałam już swój kryzys a nie był dobry dla mnie i w dodatku trochę trwał. Miałam dużo negatywnych myśli, miałam spadek formy i chęci, problemy zdrowotne swoje i syna, wiele rzeczy spiętrzyło się i głowa nie dawała już rady ale najważniejsze było nie poddać się :)

Teraz znów podchodzę do Ringu!!! Czysty umysł... już nie długo wiosna!!! a z nią więcej słoneczka i więcej możliwości!

Bo nie poddam się...tak jak wtedy nie poddałam się <3









Pamiętaj!!!

Z każdego kryzysu da się wyjść, wiele zależy od Ciebie!! ale też wokół jakich ludzi się obracasz!!! Wybieraj przyjaciół takich, którzy w każdej sytuacji Cię będą wspierać! Kochaj i bądź kochana! Doceniaj a będziesz doceniana!

Nie poddawaj się, życie jest zbyt krótkie i piękne a zarazem nieobliczalne żeby tracić choćby sekundę na negatywne rzeczy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz