Powered By Blogger

wtorek, 21 marca 2017

Nowe Wyzwanie PLANET CLUB Fitness

Mijają 3 lata mojej metamorfozy, zmiany życia na nowe, radości i miłości, dalej zajmując się swoimi pasjami, postanowiłam pójść krok do przodu, rozwinąć trochę skrzydła. Wiele przez ostatni okres przeszła, od złych rzeczy po bardzo dobre, wiele zmian w moim życiu nastąpiło ale jedno się nie zmieniło PASJA, chęci, ZAANGAŻOWANIE :)

od 16 marca 2017 jestem Instruktorem zajęć SLIM fit w Klubie PLANET Club w Zabrzu

SLIM FIT to zajęcia aerobowe (taneczne) z prostymi choreografiami kształtujące wszystkie grupy mięśniowe oraz kombinacje ćwiczeń wzmacniających uda brzuch i pośladki na macie, zajęcia mają dwufazowość, faza kondycyjna i faza wzmacniająca 35min układ taneczny 20 min wzmacnianie. Włączamy TABATE i zajęcia BPU i streching. Wszystkie te elementy kształtują ciało, modelują sylwetkę i wzmacniają kondycję organizmu. Do zajęć z czasem dodamy gumy, step, piłki i hantelki. Zajęcia te mają na celu zgubienie kilogramów ale też wywołanie uśmiechu i pozytywnych emocji :)

Dodatkowo w piątki tańczymy, bawimy się przy ZUMBIE :)

Tak więc dalej bawię się SPORTEM daje mi to wiele radości i korzyści zarazem. Zapraszam na Moje zajęcia <3






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz