Powered By Blogger

poniedziałek, 18 kwietnia 2016

TRANSFORMACJA...MOTYWACJA

Motywacja wychodzi od Nas samych...to moja... uważam, że skuteczna..
Nic tak nie działa jak własne efekty!!!:)
Jeśli jesteś na początku drogi...nie poddawaj się! Jeśli już osiągnąłeś CEL trwaj!!!
 Zdrowie to piękno, uśmiech i energia:) 
Dasz radę!!! 
Bo jak nie Ty to kto?


Zmiana na lepsze <3  Patrzę i czasem się zastanawiam jak się to stało...i to pierwsze i to drugie hahaha...
 bo nic nie stało się przez jedną noc :)









2 komentarze:

  1. Witaj, widziałam Twoją metamorfozę na profilu u Ewy ehh jesteś piękna , też bym chciała tak wyglądać. Po porodzie została mi taka fałda na brzuchu która zwisa jest okropna😢 jestem na diecie ćwiczę z Ewą troszkę jakby ten brzuch się zmniejsza ale czytając komentarze pod Twoją metamorfozą to już sama nie wiem czy jest to możliwe by bez pomocy chirurga pozbyć się tego nadmiaru skóry? Chce mieć płaski brzuch ale na operacje mnie nie stać😭

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwierz, że bez chirurga bo nie stać mnie na taką operację... jestem zwykłą osobą, która dzięki samodyscyplinie i determinacji wygrała walkę z nadwagą...30kg!!! Moje osobiste zwycięstwo... po pierwsze dyscyplina, po drugie konsekwencja i ćwiczenia, po trzecie zdrowy styl życia, po czwarte pokochaj siebie...uwierz i Ty dasz radę!!!! wierzę w to!!!

    OdpowiedzUsuń