Powered By Blogger

poniedziałek, 4 kwietnia 2016

ZUMBA INSTRUKTOR!!!!



MAM!!! Oficjalny Instruktor Zumba – Beba <3
Jestem z siebie dumna! Jestem szczęśliwa, że postanowiła zrobić krok do przodu, robić to co pokochałam 2 lata temu… Jestem gotowa zarażać swoją pasją i zdobywać doświadczenie tańcząc z Wami <3

Za miłość do Zumby w szczególności chcę podziękować osobom, które mnie nią zaraziły…pierwsza to moja MENTORKA Ania Zumba LOKa, której pasja i radość z tego co robi płynie z głębi serca…Zuzce która jest moją mega MUZĄ i inspiracją <3 Bożence (BA Events), która zaoferowała mi miejsce z centrum tego zamieszania:) Bez Was nie podjęłabym tego „ryzyka”… potrzebowałam takiego kopa do działania…
Dziękuje tym, co świadomie i nieświadomie przyczynili się do tego, że chcę… 
Grupie fajterek ze śląska, które chcą ze mną przeżywać te emocje na zajęciach…i wielu wielu innym osobom:)

Dziękuję, za cudowną atmosferę na zajęciach.. za poznanie fantastycznych nowych ludzi z pasją i miłością do ZUMBY...za każdą chwilę spędzoną razem.

Te szkolenie dało mi wiarę, że jestem w stanie być dobrym instruktorem... długa droga przede mną, mnóstwo nauki ale teraz wierzę, że dam radę…

Prowadząca Iza Kin-Janda postać pełna energii i pozytywności, pokazała Nam na szkoleniu, że ruchy ciała to nie same kroki a energia i uśmiech i to co z serca płynie to jest prawdziwa ZUMBA <3 TANIEC, FITNESS i RYTMY LATINO <3 Mając narzędzia i wiedzę jestem w stanie pójść dalej <3 i popatrzeć na ZUMBĘ z drugiej strony:)

Zrobię wszystko, że przekazać tą energię na swoich zajęciach:)






DUMNA <3





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz