Powered By Blogger

czwartek, 5 listopada 2015

Powitanie


Witam i przedstawiam mojego bloga, adresowanego dla ludzi szukających motywacji. Kieruję go zarówno do tych, którzy już osiągnęli swoje cele, jak i  tych, którzy  dopiero zamierzają zmienić swoje życie. Zapraszam również jednym słowem wszystkich tych, którym bliskie są sprawy związane z szeroko rozumianym rozwojem dzieci.

Dlaczego „BeBaFiT”?

BeBaFiT – Może brzmi banalnie, bo Beba pochodzi od imienia Beata, Fit jak wiadomo zdrowy styl życia

Skąd pomysł?

O założeniu bloga poświęconego tej tematyce nakłoniła mnie pewna młoda, piękna kobieta z pasją (Ewa Chodakowska). Wygrałam tydzień metamorfozy Ewy, który był moją osobistą wisienką na torcie za trud włożony w zmianę swojego życia. Chciałabym swoją wiedzą, doświadczeniem i przemyśleniami  podzielić się z innymi. Pragnę, aby mój blog stał się miejscem spotkań wszystkich tych, którzy podobnie jak ja są otwarci na nowe wyzwania, kreatywne pomysły i zdrowie podejście do życia.

O czym to będzie?

Na pewno będzie o motywacji, o treningach i walce o lepsze jutro. A co jeszcze…..?  Czas pokaże:)
Pozdrawiam wszystkich, którzy zechcą się tu ze mną spotykać.

Beba Piechocka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz