Powered By Blogger

czwartek, 26 listopada 2015

Żeby Chciało się CHCIEĆ

Witajcie Robaczki:)

Coraz częściej docierają do mnie pytania, co zrobić, żeby się zmotywować do działania. Co zrobić, żeby chciało się chcieć. To jedne z najtrudniejszych pytań, co gorsze każdego motywuje coś innego. Jeden walczy o zdrowie, inny o urodę, trzeci z nudów a czwarty bo chce komuś nosa utrzeć.. powodów jest tyle ile osób chętnych  do zmiany swego życia. Ciężko jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie. Ja na swoim przykładzie mogę powiedzieć co mnie zmotywowało do działania. 

Pewnego dnia a konkretnie 02.03.2014r  pojechałam z rodziną na działkę na odpoczynek. Wróciłam do domu i postanowiłam wrzucić kilka fotek na facebook, problem powstał w momencie kiedy okazało się, że według mnie żadne foto nie nadawało się na wystawienie publiczne. Na jednym osiem podbródków, na drugim fałda na brzuchu, na trzecim policzki jak u "pucusia"! tragedia! OJ NIE! Tak nie może być, pomyślałam i już w głowie obmyślałam plan. od 10.03 już byłam zwarta i gotowa do zmiany życia. Podjęłam próbę ograniczenia słodyczy, fast foodów i alkoholu (którego i tak raczej nie pijam) a 12.03 zaczęłam ćwiczyć. Plan był jasny "SCHUDNĘ 10kg"- cel wakacje! Banał! ale pomyślałam inaczej, SCHUDNĘ, żeby być zdrową dla syna, być piękną dla niego, chcę, żeby mógł się mną pochwalić! Ćwiczyłam, widziałam efekty i wytrwałam do dziś! Polecam czasem walkę z  samym sobą:) potrafi wyjść na dobre:) uczy charakteru!

Tak więc znajdźcie swoje cele, swoje motywacje, obojętnie jakie one są! ważne, żeby WAM się CHCIAŁO chcieć!


W ŻYCIU NIE WARTO IŚĆ NA SKRÓTY!
NAJBARDZIEJ SMAKUJE TO CO
KOSZTOWAŁO NAS NAJWIĘCEJ WYSIŁKU








LISTOPAD 2015 aktualnie



KROK PO KROKU...ALE JAK WIDAĆ BYŁO WARTO! 

CIERPLIWOŚĆ, SYSTEMATYCZNOŚĆ  I CHĘCI ,TO KLUCZE DO TWOJEGO OSOBISTEGO SUKCESU. 
TAK WIĘC ZNAJDŹ SIŁĘ W SOBIE, UWIERZ W SIEBIE,  ZNAJDŹ POWÓD. UDOWODNIJ SOBIE I CAŁEMU ŚWIATU, ŻE JESTEŚ LEPSZĄ WERSJĄ WCZORAJSZEJ SIEBIE..

ZACZNIJ JUŻ DZIŚ!!! WIERZĘ W CIEBIE! <3



1 komentarz:

  1. Gratulację! Gratuluję efektu, wow, wytrwałości i konsekwencji w dążeniu do celu, że gdy bolało, gdy się nie chciało, gdy obecni dookoła namawiali żebyś odpuściła, że mimo wielu przeciwności Ty zaciskałaś zęby i robiłaś swoje, gratuluję, że jesteś teraz wzorem, obiektem zazdrości i podziwu wielu osób...

    Widzą te zdjęcia oraz widzą na żywo nie idzie nie gratulować i się nie zachwycać, a tym bardziej nie napisać czegoś...
    Super, gratulację i dalszych sukcesów!

    Gratulację ogromne za to, że nie przejmowałaś się idiotycznymi komentarzami jakie padały w czasie gdy ciężko pracowałaś na efekty, które widać na zdjęciach z ostatniego okresu. Regularnie zdarzali się idioci / idiotki, którzy widocznie zazdrościli albo sami nie potrafili czegoś ze sobą zrobić, więc pisali głupoty i farmazony, "fotoszopami" na czele... Ty się tylko uśmiechałaś i za pomocą tych niedowiarków dostawałaś więcej energii do ćwiczeń. Brawa!

    OdpowiedzUsuń