Powered By Blogger

czwartek, 21 stycznia 2016

Ach Ci mężczyźni!



Na początku, kiedy w listopadzie postanowiłam założyć bloga a co za tym idzie dotrzeć do szerszej grupy ludzi i starać się ich zmotywować, wpadłam na pomysł wraz z szefem w pracy na artykuł, co może zmotywować mężczyzn. Jaki jest ich punkt widzenia, jakie mają podejście do siebie, do zdrowego trybu życia i ćwiczeń i jak widzą kobiety. Jak wiadomo mężczyźni lubią łatwo, prosto i szybko. Nie lubią się namęczyć bo się zniechęcają szybko. Zawsze uważałam, że to My kobiety musimy ciągle dbać o to żeby dobrze wyglądać dla Nich, mężczyzn. Chcemy imponować, kusić, podniecać. Nakładamy tony maseczek, chodzimy do fryzjera, kosmetyczki, ćwiczymy, pilnujemy diety tylko po to żeby zrobić wrażenie. Najważniejsze zrobić to dla siebie! Jeśli my siebie pokochamy to piękno samo będzie z Nas emanować. 

Na początku listopada rozesłałam ankietę dla grupy mężczyzn, żeby, wiek ok 16-40, ćwiczących i nie ćwiczących, żonatych i wolnych, domatorów i imprezowiczów itd. Kiedy pozbierałam ankiety byłam zdumiona tym jakie mają podejście do w/w kwestii. 
Mój światopogląd uległ zniszczeniu :) hahaha 

Okazuje się, że mężczyźni widzą Nas inaczej. Kiedyś usłyszałam stwierdzenie „ Popatrz na SIEBIE moimi oczami” wtedy nie rozumiałam tych słów, bo ciągle widziałam swoje defekty. Teraz wiem, że jeśli kobieta czuje się pięknie to właśnie taką widzi ją mężczyzna. Zaskakujące ale prawdziwe:)

Każdy z zapytanych mężczyzn nie stwierdził, że kobieta ma być MODELKĄ z fashionTV, szczupła, duży biust, mega pupa i usta jak angelina jolie a jedynie ma być ciepła, opiekuńcza, kochająca. Niestety ale spotkałam się ze stwierdzeniem odnośnie braku zainteresowania seksem partnerek (a to już cięższa sprawa). Kiedy kobieta nie czuje się dobrze w swoim ciele automatycznie nie ma ochoty na zaspakajanie potrzeb mężczyzny a co dopiero swoich. Nie chcę tu udawać specjalisty a jedynie podzielić się opinią subiektywną. Mężczyźni też pragną być doceniani, zauważani i chcą się podobać. Większość jednak nie zmienia tego z lenistwa;)  ale większość zapytanych, podejmuje walkę o siebie, widząc swoje wady i zalety. Wielu z nich podjęło wyzwanie, ponieważ media czy znajomi nagłaśniają życie w stylu FIT. Fit obecnie jest na TOPIE. To dobrze, bo akurat taki trend to ZDROWY trend, więc warto się zarazić. Jedynie sztuką będzie to utrzymać i się stosować nawet kiedy będzie już przemijał. Mężczyźni są w stanie wiele zrobić, żeby zaimponować kobiecie (rzucać nałogi, zapraszać na kolacje a nawet ją zrobić, dbać bardziej o siebie itd). Zapytani jednogłośnie prawie stwierdzili, że chcą popracować nad brzuszkiem, klatką piersiową i gibkością. Tak więc mężczyźni do dzieła! 

Podsumowując, nie taki Facet straszny jak o NIM myślimy:) Potrafią kochać, dawać i też potrzebują zainteresowania. Więc, żeby idealnie współgrać to My kobiety musimy pokochać siebie i walczyć o siebie a mężczyźni docenią nasze starania. 




Jakie to wszystko poplątane, a za równo proste jak drut:)
Ach Ci mężczyźni! a zaczęło się od ADAMA :):) hahaha


 Warto zapamiętać „ Popatrz na SIEBIE oczami mężczyzny” 

1 komentarz:

  1. Co byś poradziła mężczyzną, którzy by naprawdę chcieli coś ze sobą zrobić, ale albo są za leniwi, albo szybko się poddają. Miałem kilka podejść, ale kończyły się tym, że odpuszczałem. Może jakiś plan stopniowego zwiększania obrotów w ćwiczeniach? Może jakiś plan dla tych, którzy bardziej wolą jazdę na rowerze czy bieganie, niż ćwiczenia w domu na dywanie??? Z góry dzięki za pomoc, jeśli TY mi nie pomożesz, to już nic ze mnie nie będzie...
    Pozdrawiam i czekam na podpowiedzi, porady, czekam na pomoc!!!

    OdpowiedzUsuń