Powered By Blogger

sobota, 16 stycznia 2016

PRZEMIANA

Coraz bliżej marca, a co za tym idzie mija prawie 2 lata mojej metamorfozy. Zmienia się wszystko, nie tylko ciało... nastawienie, pozytywność, radość życia i widocznych efektów długiej pracy. Jednakże, to wszystko co osiągnęła,m dotychczas trzeba utrzymać, dlatego też często robię kompilacje fotek, które pokazują mi jaką robotę odwaliłam, do czego doszłam i jak się zmieniłam. Często nadal widzę siebie taką jaką byłam wcześniej...nie grubą, nie samotną, a taką nijaką. Chcę pokazać, że to nastawienie do życia zmienia duszę. Dlatego też warto dbać o siebie na zewnątrz i w środku:) Dbajmy o siebie, swoje ciało, jedzmy zdrowo a przede wszystkim myślmy POZYTYWNIE. Uśmiechajmy się częściej to jest cenna zaleta:)

Uwierz w siebie! Nie trać entuzjazmu, gdy upadniesz podnieś się, nie rozdrapuj ran, podążaj dalej do celu! Nie poddawaj się<3 ja wierzę w Ciebie:)


BÓL JEST PRZEJŚCIOWY. DUMA TRWA WIECZNIE


BO W ŻYCIU LICZY SIĘ  TO CO ROBISZ! A NIE TO CO ZAMIERZASZ!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz